marți, 8 noiembrie 2011

London streets



















24 de comentarii:

  1. prima fotografie este deosebita...imi place teribil d emult,la a doua m-am indragostit de felinar (felinarele sunt iubirile mele secrete) :)
    excelente fotografii!

    RăspundețiȘtergere
  2. Londra..frumos frumos..capitala designului in in ce priveste tehnologiile...ai ressit sa redai perfect asta in poze...

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumoase imagini, multumesc de plimbare! O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  4. Prima fotografie este colosala! Un vis!
    Îmi place mult tehnica ta, unghiurile studiate din care surprinzi detalii deosebite. Fiecare fotografie are un "cute little chick" ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. E a doua oara cand privesc colajul si tot la prima fotogarfie raman. Are ceva in ea si ma intreb de unde vine, de la timpul oglindit, de la cerul furtunos din oglinda sau pur si simplu din senzatia de incarcerare a timpului???!....

    RăspundețiȘtergere
  6. Fotografiile tale m-au facut sa imi doresc sa vizitez Londra. E prima oara cand mi se intampla asta, aveam o idee preconceputa, desi ii admiram podurile, teatrele, catedralele...

    RăspundețiȘtergere
  7. Superbe! Imi plac toate dar prima fotografie este geniala! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Mulțumesc și pentru această călătorie! Sunt superbe imaginile!
    O seară frumoasă! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. A fost o plăcere să colind Londra prin intermediul fotografiilor tale. Îmi place foarte, foarte mult prima fotografie. :)

    RăspundețiȘtergere
  10. va multumesc si imi cer scuze pentru intarzierea cu care raspund la comentariile voastre

    RăspundețiȘtergere
  11. Este ceva deosebit în imaginile din Londra !
    Le recumoști după iz-ul lor !

    RăspundețiȘtergere
  12. Văd că au spus-o deja mai mulţi înaintea mea. Prima fotografie, cu turnul în reflexie este foarte bună!

    RăspundețiȘtergere
  13. Ce plimbare frumoasa, chiar fermecatoare, am facut pe strazile Londrei1 Superbe fotografii, felicitari! :)

    RăspundețiȘtergere
  14. sunt foarte frumoase; dau impresia de o ordine perfecta

    RăspundețiȘtergere
  15. frumos în Londra!
    cred că cel mai mult îmi place cea cu cabina telefonică.
    are ceva... combinaţia de culori probabil, sau... nu ştiu,... un parfum anume.
    o seară frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  16. e mai frumoasa londra in imaginile tale:)! o seara faina!

    RăspundețiȘtergere
  17. very very beautiful pictures!!!!!!!!
    sabina from Italy

    RăspundețiȘtergere
  18. Da, pozele tale chiar coincid intr-o mare masura cu prima mea impresie reala, (de nivel turist, desigur), pe care mi-am facut-o cand am fost la Londra. Si desi am mai vizitat si alte cartiere, pana la urma, concluzia mea a fost ca, totusi Londra este un oras "curat", (efectiv ma refeream la lipsa de praf si gunoaie aruncate pe jos, mai ales ca eu veneam dinspre un Bucuresti inca in prima decada post-decembrist-revolutionara), dar cand, ceva mai tarziu, i-am comunicat aceasta impresie-concluzie destul de candida a mea unui cetatean britanic, efectiv mi-a ras in nas si s-a mirat autentic, la nivel de "crucire" de aceasta impresie !

    RăspundețiȘtergere