marți, 29 mai 2012

Laocoon si fiii sai

Statuia care prezinta moartea lui Laocoon si a fiilor sai poate fi admirata la Muzeul Vatican.Va invit sa admirati aceasta opera de arta.








30 de comentarii:

  1. aceast statuie reprezinta perfectiunea...
    frumusestea si expresivitatea durerii o fac a fi de neegalat...
    deosebite fotografii...

    RăspundețiȘtergere
  2. Cata suferinta intiparita pe chipuri ... si moartea e tot o lupta pana la urma!
    Sculptura e insa magnific realizata!
    Zi frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu ai cum sa nu ramai fara cuvinte in fata acestei statui. o zi minunata si tie melly

      Ștergere
  3. forta pietrei strabate dincolo de detalii

    RăspundețiȘtergere
  4. Bună Mircea!
    Sunt impresionante aceste statui!
    O zi excelentă îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  5. O poveste începută în Olimp...și terminată la Vatican...poate. Monumentală!

    RăspundețiȘtergere
  6. Superba statuie, reusite fotografii !

    Daca imi permiti, chiar in primele doua alineate ale acestei lecturi povestite http://www.lecturirecenzate.ro/2010/09/22/eneida/ se afla istoria lui Laocoon.

    RăspundețiȘtergere
  7. Câta înclestare! Uitându-ma la ele mi-am dat seama ca strâng din dinti...

    RăspundețiȘtergere
  8. Superbe imagini.Fãrã cuvinte.Sunt expresive,chiar dacã nu cunosti istoria personajului.:))

    RăspundețiȘtergere
  9. E o realizare de execeptie. Si fotografiile sunt la fel, minunate, punand-o foarte bine in valoare. Mi-am adus aminte toata povestea mitologica :)
    Bietul Laocoon si ai sai fii!
    O seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  10. Superbe fotografiile si detaliile.Imi plac mult!Happy WW:)

    RăspundețiȘtergere
  11. Haaa! Ce grozav! Nu numai ca ne plimbam prin aceleasi locuri, dar si postam despre ele in acelasi timp. :)))) Super! Bine ca nu am postat si eu poze cu aceeasi statuie (ca evident, am facut si eu :))

    RăspundețiȘtergere
  12. Am privit cu un interes extraordinar fotografiile tale. Am retrait perioada adolescentei, cand citeam despre legende mitologice.
    Mi-a facut mare placere!
    Felicitari.

    RăspundețiȘtergere
  13. Impresionantă si înspăimântătoare totodată această operă a lui Laocon are un mesaj distinct.
    O zi bună, Mircea!

    RăspundețiȘtergere
  14. Intodeauna m-au fascinat legendele mitologice !
    Acest grup statuar e impresionant!

    RăspundețiȘtergere
  15. Superb surprins!
    Felicitări, Mircea!
    Weekend plăcut!

    RăspundețiȘtergere
  16. Frumoase cadre! Pozele cu statui le foloseam ca modele pentru grafica. Trupurile copiiilor sunt musculoase ca si ale unui adult. Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  17. Ai uitat un "i" la "fiii"!

    RăspundețiȘtergere