miercuri, 28 septembrie 2011

WW-In the night



21 de comentarii:

  1. Frumoase imagini! Turnul vegheaza...

    RăspundețiȘtergere
  2. Un "far" in nelinistea orasului.
    O zi minunata !

    RăspundețiȘtergere
  3. Nush de ce mi-a venit in minte Praga, unde e fotografiat?
    Ca de obicei...vedere!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cleo, e Londra. E adevarat Big Ben-ul e prins dintr-un unghi mai deosebit decat ne-am obisnuit. Din pacate nu am avut trepiedul la mine si a trebuit sa improvizez

    RăspundețiȘtergere
  5. Cred ca e prima data cand vad Big Ben-ul luminat asa, la "ora paianjenului", intre seara si noapte. O lumina care il pune in valoare. Si o seara frumoasa tie! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Londra e frumoasa si ziua si noaptea! Imi plac mult si ipostazele nocturne, mai difuze si pline de mister, dar la fel de fascinante!

    RăspundețiȘtergere
  7. Înserarea se4 lasă alene peste burg.

    RăspundețiȘtergere
  8. frumoase iamgini. ca toate fotografiile de pana acum.

    RăspundețiȘtergere
  9. Bătrâna metropolă arată bine seara. E frumos să faci o plimbare pe jos, dar îţi trebuie ceva rezistenţă dacă vrei să vezi mai multe.

    RăspundețiȘtergere
  10. frumos se lasa inserarea...
    nu stiu de ce fotografiile tale imi dau senzatai de bucurie...imi plac mult :)

    RăspundețiȘtergere
  11. în ambele fotografii ai surprins pe lânga simbolul metropolei si elemente specifice Londrei; îmi place mult cum straluceste autobuzul în prima fotografie iar în a doua, leul din prim-plan. Excelent efectul luminilor! visez sa ajung si eu o data în Londra ;)

    RăspundețiȘtergere
  12. Londra noaptea, se imbraca intr-un farmec deosebit, iar tu ai surprins asta.
    Te invit la o clipaa de muzica de exceptie pe blogul meu"la plimbare" Sper sa-ti placa, sau mai bine am sa spun asa: Cu siguranta iti va place, caci sufletul tau este cotropit de frumos.
    Ganduri bune de la Vrancea!

    RăspundețiȘtergere
  13. Tot Britania, nu? Asa se pare dupa luminile masinilor. Frumos, frumos! Da' lunga vacanta!!
    Da, am citit comentariile, e Londra!

    RăspundețiȘtergere
  14. "Ceasornicul din vechiul turn
    Masoara orele egal
    Cu glas de bronz, medieval"... :D

    RăspundețiȘtergere
  15. Superbe imagini!
    Mulțumesc Mircea!
    Seară excelentă îți doresc!

    RăspundețiȘtergere