miercuri, 20 iulie 2011

Miercurea fara cuvinte- purcelusii



45 de comentarii:

  1. Iti place sa frangi inimile ?... :(

    RăspundețiȘtergere
  2. Zina, eu doar i-am fotografiat nu i-am omorat.

    RăspundețiȘtergere
  3. Oh ce bunatati vad aici in ultima poza!
    Bineneteles ca ideea ca ajung in farfurie nu imi place :((( dar pana la urma si eu mananc asa ca nu trebuie sa fac nazuri!

    RăspundețiȘtergere
  4. Apollo ce pot sa spun, e grea soarta unui porc

    RăspundețiȘtergere
  5. Alicee, de acord cu tine atat timp cat mananci carne nu poti sa plangi ca animalele sunt omorate

    RăspundețiȘtergere
  6. Si-asta le fu soarta, dupa rostul fiecaruia :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Sincer sa fiu, eu incerc sa nu fac legatura intre masa de Paste, de exemplu, si mielutul cu care m-am jucat cu cateva zile inainte.

    RăspundețiȘtergere
  8. Teo fiecare cu soarta sa, nici a noastra nu e prea stralucita, pana la urma hrana pentru alte vietatii ajungem si noi

    RăspundețiȘtergere
  9. Nici ăştia nu au prins Crăciunul :D

    RăspundețiȘtergere
  10. zoltybogata, nu toti au privilegiul asta :)

    RăspundețiȘtergere
  11. :)) Super!
    Desi nu ma omor dupa carne de porc, acum mi-e pofta.

    RăspundețiȘtergere
  12. Vrei sa spui ca ai participat la toata faza asta? :D

    RăspundețiȘtergere
  13. oare de ce ne pacalim noi pe noi?! la prima fotografie spunem: ce dragalasi :) la a doua : saracii! vai! si la a treia: gustos. Mai vreau :))
    Interesant ciclul fotografiilor tale! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  14. FreeSeoDesign, primi sunt alti porci decat cei gatiti, fotografiile sunt facute toate la Romexpo la un targ Agro

    RăspundețiȘtergere
  15. Eu fiind un pic mai obisnuita cu dragalasenia purcelusilor urmata de momentul premergator Craciunului cand porcul este scos taras din cotet si injunghiat fara mila in inima (ca daca e cu mila, moare greu) mi se pare foarte naturala alaturarea pozelor de mai sus.
    Am facut un filmulet la Craciun cu injunghierea si am reusit sa-mi ingrozesc prietenii =))

    RăspundețiȘtergere
  16. MeetTheSun, am auzit multe voci spunand ca injunghierea porcului este un gest barbar, dar sa nu uitam ca romanul organizeaza si pomana porcului ca un omagiu adus acestui animal pentru sacrificiul sau. Ma intreb unde in lumea occidentala se mai intampla acest lucru. Multi occidentali au impresia ca pachetele de carne vin de undeva din neant nu din sacrificarea animalelor.

    RăspundețiȘtergere
  17. Wow ce bunătăți aici la tine!
    Îmi plac toate pozele dar o aleg
    pe ultima,deja îmi lasă gura apa!
    Zi superbă să ai,Mircea!

    RăspundețiȘtergere
  18. Uite asa poate deveni omul vegetarian si nu e o gluma! Sugestive si graitoare imagini..
    O zi calma si racoroasa!

    RăspundețiȘtergere
  19. Crudă soartă au avut , apetisantă ar spune multi ! grea viaţa porcină si plină de neprevăzut !

    RăspundețiȘtergere
  20. Cat contrast intre fotografii!
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  21. Multumesc de vizita!
    Sincer, imi plac mai mult cum arata in ultimele doua fotografii, adica cu nasul printre ... legume!

    RăspundețiȘtergere
  22. "Mananc si plag ...Mananc !":)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  23. E tristă viața porcului,e trist viața omului. Sunt însă tristeți care nu-s necesare și astea-s mult mai triste și dor cu mult mai mult!
    Trăimi vremuri care nu-s foarte simple...

    RăspundețiȘtergere
  24. tocmai ma pregateam sa spun ce fundulete dragute :))
    interesant ce ai spus despre "pomana porcului"...cred ca ai dreptate...este un omagiu adus celui care este transformat in hrana si nu cred sa mai existe acest obicei...
    succesiunea imaginilor este penetranta....fiecare ramane cu un gust anume...in gand...sau dez-gust...
    dar a te hrani face parte din viata...

    RăspundețiȘtergere
  25. Dar ce obraznici sunt cei doi. Să stea cu coada către noi.

    RăspundețiȘtergere
  26. Salut,e cumva Craciunul?Dupa mine,rumeniti arata mai bine.Oooo,e vorba doar de gusturi.

    RăspundețiȘtergere
  27. cum poți trece într-o secundă, de la simpatici, la gustoși.:)

    RăspundețiȘtergere
  28. Interesanta paralela intre fotografii! Ultima iti face ceva pofta de mancare, noroc cu caldura asta...

    RăspundețiȘtergere
  29. Veronique, acum ca am mancat sunt de acord cu tine :)

    RăspundețiȘtergere
  30. Ce bine ca nu imi place sa mananc aproape deloc carne!

    RăspundețiȘtergere
  31. Olá Mircea,
    Seu blog é muito interessante e eu o estou seguindo. No entanto, as vezes fica um pouco difícil traduzí-lo. Se fosse possível, gostaria muito que voce colocasse um tradutor.
    Parabéns pelo seu trabalho!
    Boa semana,
    Abraços :)

    RăspundețiȘtergere