miercuri, 6 iulie 2011

Miercurea fara cuvinte




Pentru detalii mergeti la Carmen

35 de comentarii:

  1. Gingasie si culoare! Frumoase imagini Mircea!

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte faine. prima imi fura ochii.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ehee, frumos! Vad ca se poarta fluturasii saptamana asta!

    RăspundețiȘtergere
  4. pharaonx, MeetTheSun, ma bucur ca va plac

    RăspundețiȘtergere
  5. La asemenea frumuseti,nici nu mai ai ce sa adaugi.Fluturii,sunt superbi,aranjati,intr-o fotografie superba.

    RăspundețiȘtergere
  6. frumuseti colorate....atat de putin dureaza frumusetea...pacat...
    minunate fotografii Mircea :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Cat de gingasi si firavi sunt...si atat de frumosi! Numai bine iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  8. Frumoase ipostaze a unor vieti scurte.

    RăspundețiȘtergere
  9. wow, ce fluturi! superbe, cu detalii.

    RăspundețiȘtergere
  10. Fluturaşii zglobii pe care-i admir pe câmp au fugit şi pe aici.

    RăspundețiȘtergere
  11. Oare am obosit? Se pare că nici aici nu am salvat mesajul în care spuneam că fluturaşii zglobii pe care-i admir pe câmp s-au refugiat aici.

    RăspundețiȘtergere
  12. Foarte frumoase fotografiile!Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  13. va multumesc tuturor pentru cuvintele frumoase

    RăspundețiȘtergere
  14. Fluturi!Super,mă umplu de admirație pentru cei ce reușesc să-i fotografieze!Eu nu reușesc,n-am reușit niciodată.Foarte mult îmi place cum ai fotografiat fluturii!

    RăspundețiȘtergere
  15. multumesc Se-cret, trebuie sa recunosc ca a fost dificil sa ii surprind, pana reuseam sa focalizez ei se miscau. Am alergat cateva ore pana am reusit aceste capturi

    RăspundețiȘtergere
  16. Reusita serie,un mare plus pentru prima,felicitari.

    RăspundețiȘtergere
  17. Foarte frumoase fotografiile, felicitari.

    RăspundețiȘtergere
  18. Citeam miercuri o întrebare într-un comentariu : Oare fluturii sunt geloşi pe flori că-s parfumate sau plantele sunt geloase că fluturii pot zbura ?

    RăspundețiȘtergere
  19. In prima fotografie e fluture sau floare ?! Superb !!!

    RăspundețiȘtergere
  20. ce frumosi sunt! mai ales la tine in fotografie! bravo

    RăspundețiȘtergere
  21. Flururii sunt pata de culoare, flori cu aripi, vise diafane... Superbe imagini! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  22. Mă mai minunez odată de superba reușită!Eu mai caut să fotografiez primul meu fluture!

    RăspundețiȘtergere