joi, 19 aprilie 2012

In lumea animalelor













24 de comentarii:

  1. Sunt si ai mei in camera, ai smuls o gramada de exclamatii cu pozele astea:) Numai bine iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce-mi plac pozele! Catelusa e foarte prietenoasa. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu ştiu cum au ajuns motăneii mei la tine :), dar imaginile mi-au plăcut tare mult!
    O zi bună, Mircea!

    RăspundețiȘtergere
  4. Hristos a înviat! Pace şi bucurie la toată casa!

    Superbe fotografiile cu aceste minunate fiinţe, sufleţele calde şi drăgălaşe, care aduc atâta bucurie.

    Să fiţi sănătoşi cu toţi!

    RăspundețiȘtergere
  5. pisoiasi cu zambete :) sunt dragalasi foc!

    RăspundețiȘtergere
  6. m-ai topit...m-ai topit :)
    sunt atat de frumusei piticutii si catelusul...micutul curios :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. fotografiile sunt facute anul trecut. Acum pisoii sunt mari, pisica este obeza, doar catelul a ramas la fel

      Ștergere
    2. uite cum ne schimba trecerea timpului :))

      Ștergere
  7. Vaai ce frumosi sunt! Dragalasenie :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Bună Mircea!
    Wow ce frumoși sunt pufișori tăi!
    Trebuie să recunosc că îmi plac mai
    mult pisicile decât căței!
    O după amiază frumoasă îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Elena. Animalele nu sunt ale mele eu doar le-am fotografiat :)

      Ștergere
  9. Ce pufusenii! :) Sa te bucuri de ei!
    Si eu am una si face cat trei!
    Seara placuta Mircea!

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce pisoiasi draguti :x imi dai si mie unul :P
    O inspiratie nemaipomenita !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu sunt ai mei, fotografiile sunt de anul trecut iar pisoii s-au dat de atunci

      Ștergere
  11. incredibil ce prieteni sunt pisica mama si catelul tau! de obicei, când au pui, nu tolereaza straini "de rasa" :)) Superbe fotografiile tale! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  12. ha,ha,ha...Cel negru este favoritul? Are castronul cel mai mare !!!!! :)))
    Frumos surprins!

    RăspundețiȘtergere