miercuri, 4 aprilie 2012

Pestera Scarisoara


23 de comentarii:

  1. Calatorie spre centrul pamantului:). Superba, zici ca e un miez incandescent.

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi amintesc cu drag de pestera de gheata pe care am vizitat-o des inainte de 1990, niciodata dupa... si nu pot spune de ce! Frumoasa fotografie! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Bună Mircea!
    Foarte frumoasă peștera,mai vreau poze!
    O zi minunată îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumoasa imagine! O destinatie buna de vacanta...

    RăspundețiȘtergere
  5. eu mi-o amintesc doar ca o mare de verdeata si in mijloc, departe in adanc zapada in toiul verii. se pare ca intre timp a ajuns si soarele in interior :)

    RăspundețiȘtergere
  6. mirela, fotografia e facuta prin 2006, cu un aparat compact

    RăspundețiȘtergere
  7. elena de la pestera nu cred ca mai am, dar sigur mai gasesc din acea plimbare prin apuseni

    RăspundețiȘtergere
  8. verdeata inca era si cand am fost eu, imi amintesc ca sus era foarte cald iar in pestera ne-am imbracat si tot era racoare

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte frumos. Uitasem cat e de frumos. Nici nu mai tin minte cand am fost acolo...

    RăspundețiȘtergere
  10. Frumoasa fotografie, interesant loc.Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  11. Puternică imagine! Lumina din fundal mă trimite cu gândul la focul din Mitul Peșterii a lui Platon. Și la toată însemnătatea lui.

    Dacă ajungeți prin Ardeal, vă recomand să vizitați grandioasa peșteră Șura Mare.
    O seară frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  12. nu am fost încă acolo, dar acestă imagine este cu siguranță un motiv pentru care aș face-o :)

    RăspundețiȘtergere
  13. nu am intrat niciodata intr-o pestera...mi-e teama...
    fotografia ta pare desprinsa dintr-un vis...lumina aceea are ceva neobisnuit...

    RăspundețiȘtergere
  14. Slowaholic, poate e cazul sa mai mergi in curand pe acolo

    RăspundețiȘtergere