miercuri, 15 august 2012

Biserica Santa Maria di Nazareth



Biserica Santa Maria di Nazareth este prima cladire importanta  pe care o intalniti, atunci cand veniti dinspre Piazzale Roma, indreptandu-va spre centrul Venetiei. . Constructia ei a inceput in anul 1656 si a fost sfintita in 1705.



29 de comentarii:

  1. Magnifica! Maiestoasa ca o imparateasa romana!
    Multumesc pentru frumoasele fotografii Mircea!
    Zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. imi place ultima fotografie...furtuna e pe-aproape :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se apropia dar nu s-a dezlantuit. multumesc pandhora

      Ștergere
  3. Bună Mircea!
    Impresionantă clădire!
    Zi minunată îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cât îmi sunt de dragi aceste locuri!
    Superbe fotografii!

    RăspundețiȘtergere
  5. Este superba. Si pe dinauntru. Mi-aduc aminte, am vizitat-o vara trecuta pe o arsita de ... iunie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In interior nu am avut timp sa o vad, dar data viitoare imi fac

      Ștergere
  6. adevarat lacas de cult!
    în fata acestei minuni, ramâi absolut fara cuvinte!
    happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. O biserică încărcată de sculpturi.

    RăspundețiȘtergere
  8. Calatorie in spatiu si timp.. intr-un oras cladit pe apa!

    RăspundețiȘtergere
  9. Cand vad astfel de cladiri nu ma pot abtine sa-mi imaginez timpurile apuse! E un sentiment excelent! :) Compun povesti... :)

    Succese!

    RăspundețiȘtergere
  10. Inca un monument frumos al faimoasei Venetii! Santa Maria pe ape.
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  11. Fantastic look into the past. I am greeting

    RăspundețiȘtergere
  12. Reușite fotografii - și acestea, si cele de la posturile anterioare. Artă...
    Off topic: bine te-am găsit :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Frumoase fotografii, in ultima parca prezice din nou nasterea cu tenta aia de furtuna!Hehe :)

    RăspundețiȘtergere