miercuri, 15 august 2012

Biserica Santa Maria di Nazareth



Biserica Santa Maria di Nazareth este prima cladire importanta  pe care o intalniti, atunci cand veniti dinspre Piazzale Roma, indreptandu-va spre centrul Venetiei. . Constructia ei a inceput in anul 1656 si a fost sfintita in 1705.



29 de comentarii:

  1. Magnifica! Maiestoasa ca o imparateasa romana!
    Multumesc pentru frumoasele fotografii Mircea!
    Zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. imi place ultima fotografie...furtuna e pe-aproape :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Bună Mircea!
    Impresionantă clădire!
    Zi minunată îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cât îmi sunt de dragi aceste locuri!
    Superbe fotografii!

    RăspundețiȘtergere
  5. Este superba. Si pe dinauntru. Mi-aduc aminte, am vizitat-o vara trecuta pe o arsita de ... iunie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In interior nu am avut timp sa o vad, dar data viitoare imi fac

      Ștergere
  6. adevarat lacas de cult!
    în fata acestei minuni, ramâi absolut fara cuvinte!
    happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. O biserică încărcată de sculpturi.

    RăspundețiȘtergere
  8. Calatorie in spatiu si timp.. intr-un oras cladit pe apa!

    RăspundețiȘtergere
  9. Cand vad astfel de cladiri nu ma pot abtine sa-mi imaginez timpurile apuse! E un sentiment excelent! :) Compun povesti... :)

    Succese!

    RăspundețiȘtergere
  10. Inca un monument frumos al faimoasei Venetii! Santa Maria pe ape.
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  11. Fantastic look into the past. I am greeting

    RăspundețiȘtergere
  12. Reușite fotografii - și acestea, si cele de la posturile anterioare. Artă...
    Off topic: bine te-am găsit :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Frumoase fotografii, in ultima parca prezice din nou nasterea cu tenta aia de furtuna!Hehe :)

    RăspundețiȘtergere