joi, 6 septembrie 2012

Alte imagini din Venetia










12 comentarii:

  1. Nu cred ca as putea locui acolo, nu-mi place apa pana-n fata pragului, dar pozele imi plac mult. Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc robert, nici eu nu as locui acolo dar imi place sa il vizitez

    RăspundețiȘtergere
  3. fotografiile tale au farmecul unor carti postale de altadata...imi plac mult :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Mie imi plac mult ceasurile acestea de turla!
    In Bacau, timp de multi ani, a fost un ceas in podul prefecturii, care picura lin in noapte cateva acorduri din Rapsodia Romana! (probabil canta si ziua, dar nu-l auzeam).
    Oricum, de atunci eu nu am mai gasit nici o melodie care sa defineasca mai bine, Romania!
    Sa ai o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu sunt un admirator al cladirilor cu ceas. O zi minunata si tie Melly

      Ștergere
  5. Bună Mircea!
    Sunt superbe imaginile dar așa cum spune Robert
    nu aș dori să locuiesc acolo!
    Un weekend excelent îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  6. O continuare frumoasă în imagini a postului anterior. Bine ai revenit :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Cred ca Venetia e o experienta unica...Mi-as dori s-o am si eu, insa nu cred sa ajung acolo.
    Imaginile, ca de obicei, foarte reusite!

    RăspundețiȘtergere