marți, 10 mai 2011

Prin Fagaras

Am fost anul trecut prin Fagaras cu gandul temerar de a ajunge la Modoveanu, dar din pacate vremea nu a fost de partea noastra si dupa 3 zile de ploaie ne-am hotarat sa coboram. Am urcat pe la Sebes Olt, spre Cabana Suru, apoi am luat-o pe langa varful Moasei, spre Saua Suru, Bodislavu si mai departe spre lacul Avrig. De la Avrig am mers spre Saua Scarii si Serbota, iar pe Serbota satui de atata ploaie, ceata si uzi pana la piele ne-am hotarat sa coboram la Cabana Negoiu si de aici sa o luam frumos spre casa. Iata ce am reusit fotografia in putinele clipe cand norii s-au risipit.

1. Si mie Sophie, nimic nu se compara cu o iesire la munte.

2. in fotografiile tale respir aer proaspat...
    cel mai mult imi plac ultimele...cele in care cerul arata pur si simplu ca in povestile cu zane :)

3. Merci Pandhora, intr-adevar cerul din ultimele fotografii este tot ce isi poate dori un fotograf

4. Doar de 2 ori am fost prin Fagaras si intr-adevar e ceva de vis :)... sper sa mai ajung... oricum mersi de remember!
    Zi faina!

5. Absolut spectaculoase!
    Traiesc la munte, dar nu ma satur niciodata.
    Foarte frumoase forografiile!

6. Multumesc Laura! Multumesc sophie! o zi minunata si voua!

7. Asa e Fagarasul... capricios. Pe Moldoveanu n-am ajuns inca, pe Negoiu am reusit cu tot cu ceata si zapada puse in calea noastra. Pe de alta parte, am avut un prieten care mergea aproape wk de wk si pana la urma a nimerit o zi cum doar o data in viata nimeresti. Se vedea tot in toate partile.
    Prin urmare, perseverenta e cheia reusitei :D

Felicitari pentru fotografii, nici nu se simte ca ar fi fost vreun norisor pe-acolo, dar ploaie!

8. Multumesc MeetTheSun. Cat a plouat aparatul meu a stat la adapost in rucsac. Poate data viitoare va fi mai cu noroc.

9. WOW! un traseu în forta! minunat... l-am facut si eu, cândva... Dar nu într-o singura tura!
    Fotografii minunate! ah, miroase a padure, miroase a zapada în soare... Mi-ai rasolit amintiri deosebite...
    Multumesc ca am avut voie sa va însotesc, asa... ca în rucsac :))

10. Carmen, ma bucur ca ti-au placut. multumesc pt vizita.

11. Lasa ma Mircea comentariile, posteza fotografii cu papucii Roxanei, luati de pe acele meleaguri. Te salut, pregatestete de drum, mai sunt 2 zile.

12. Costitza ma pregatesc. Papucii Roxanei sunt speciali ii pastrez pentru o ocazie deosebita :)